Tuesday, September 29, 2009

Diamond Aura Aromatherapy



Produk Pilihan DiamondAura.biz/PermaiDagang Dalam inisiatif menangani masalah tekanan jiwa di kalangan masyarakat di Malaysia, maka DiamondAura.biz/PermaiDagang ingin meluaskan pasaran produk hebat Diamond Aura Aromatheraphy Oil ke serata negeri. Rawatan Aroma daripada minyak hebat ini diadaptasikan daripada kaedah hidroterapi yang memberikan kesan teraupatik yang sangat efektif.

Penyakit gangguan dan tekanan jiwa, dan beberapa penyakit yang seumpama seperti halunisasi, migraine, pemarah, terkena gangguan tenaga luar, murung, insomnia, histeria dapat dipulihkan sepenuhnya dalam masa yang singkat. Ramai pesakit yang terkena gangguan tenaga luar dan penyakit dalaman berkait dengan urat saraf telah berjaya dipulihkan dengan rawatan ini.

Kelebihan Diamond Aura Aromaterapi
Hanya manusia sahaja sebagai makhluk yang paling peka pada wangian, manakala syaitan/binatang/jin amat alah atau tewas pada wangian. Wangian Diamond Aura memiliki manfaat yang pelbagai. Ianya juga mampu mempertingkatkan pendinding atau Perisai halus sehingga membangkitkan perasaan riang dan memulihkan tenaga/stamina.

Bagaimana untuk mengetahui ia telah memberi kesan kepada kita?
• Mengubah dan menimbulkan berbagai reaksi pada perasaan kita.
• Menimbulkan perasaan muda dan menyegarkan/tenang /relaksasi
• Meredakan ketegangan/imsomnia
• Sirkulasi darah lebih teratur dan menghilangkan rasa sukar bernafas
• Memperbaiki masalah pencernaan
• Mengatasi kekejangan otot
Sila Rujuk Laman Produk Untuk Butiran Lanjut

No comments:

Post a Comment